Kirjoitettu 3.6.2019

Uudenmaan Perusnaisia ehdolla puolueen johtoon!

Perussuomalaiset rp:n puoluekokous pidetään 29.-30.6.2019. Kokouksessa valitaan puolueen puheenjohtajisto, sekä puoluesihteeri.

Uudenmaan Perusnaisista ehdolla ovat:

I varapuheenjohtaja

Leena Meri
Riikka Purra

II varapuheenjohtaja

Arja Juvonen

Puoluesihteeri

Tanja Vahvelainen

Kirjoitettu 2.6.2019

Hyvä Uudenmaan Perussuomalaiset naiset ry:n jäsen

Aurinkoisen kesän toivotus Sinulle!

Perussuomalaisten kevät on ollut touhua ja haipakkaa. Takana on tiivis vaalikevät ja takana on eduskuntavaalit ja Europarlamenttivaalit. Perussuomalaiset voivat olla erittäin tyytyväisiä vaalien tulokseen. Saimme eduskuntaan 39 kansanedustajaa ja Europarlamenttiin kaksi.
Suomalaiset luottavat perussuomalaisiin!

Uudellemaalle saimme kuusi kansanedustajaa: Leena Meri, Mika Niikko, Riikka Purra, Arja Juvonen, Riikka Slunga-Poutsalo ja Ari Koponen.

Europarlamenttiin uusiksi mepeiksi pääsivät upea perusnainen ja puolueen 1. varapuheenjohtaja Laura Huhtasaari Porista ja Teuvo Hakkarainen Viitasaarelta.

Valitettavasti Perussuomalaiset eivät päässeet tällä kertaa mukaan hallitusneuvotteluihin, mutta se oli myös odotettavissa jo joidenkin puolueiden kommenteista ennen vaaleja. Monissa asiayhteyksissä muiden puolueiden suunnalta kuului, että hallitusneuvottelut kanssamme eivät ole mahdollisia. Kun etukäteen suhtautuminen on tuota luokkaa, herää kysymys, että miten kansan antamia ääniä voidaankin mitätöidä – ja vieläpä etukäteen. No, jatkamme hyvää poliittista otettamme ja uusia vaaleja tulee. Tähtäämme eteenpäin ja nyt aloitamme eduskuntakauden oppositiosta. Tulemme olemaan vielä pääministeripuolue!

Kesäkuussa järjestetään Perussuomalaisen puolueen puoluekokous Tampereella. Olethan tulossa mukaan? Kokouksessa on mahdollisuus tavata Perusnaisia ympäri Suomen. Kokoukseen tulee ilmoittautua puolueen sivuilta www.perussuomalaiset.fi. Sieltä löytyy myös tietoa majoituksesta, jota voi kysellä suoraan hotelleista. Puoluekokouksessa valitaan puoluesihteeri ja varapuheenjohtaisto eli luvassa on äänestyksiä. Tule mukaan tekemään valintoja!

Uudenmaan Perussuomalaiset naiset ovat tavattavissa erilaisissa tapahtumissa ympäri vuoden. Tietoa tapahtumista löytyy Perussuomalaisten ja Uudenmaan Perussuomalaiset Naiset ry:n nettisivujen kalenterista. Tiedotamme myös Facebookissa tapahtumista. Tapahtumiin ovat kaikki perusnaiset tervetulleita eli jos kaipaat puuhaa ja Sinulla on aikaa, niin ole yhteydessä. Teltta- ja toritapahtumissa on hyvä tunnelma ja siellä tapaa perussuomalaisia äänestäjiä ja aktiiveja. Mikäli Sinulla olisi tiedossa joku tapahtuma omalla alueellasi, johon toivoisit perusnaisten osallistuvan niin kerro meille myös siitä. Näkemisiin tapahtumissa!

Terveisin

Arja Juvonen
Uudenmaan Perussuomalaiset naiset ry
050- 5311108
arja.juvonen@nulleduskunta.fi

Kirjoitettu 20.3.2019

Uudenmaan Perusnaiset Vantaan vanhalla torilla 31.3.2019 klo 11 – 17

Uudenmaan Perunaiset osallistuvat Perussuomalaisten Uudenmaan piirin koko perheen tapahtumaan

Vantaa vanhalla torilla 31.3.2019 klo 11 – 17.

Tervetuloa teltalle!

Kirjoitettu 15.11.2013

Ajankohtainen asia 1

Ajankohtaisilla asioilla voidaan nostaa esille esimerkiksi tietoa muutoksista hallituksessa, uusista poliittisista voitoista tai muista vastaavista asioista, jotka ovat tapahtuneet äskettäin tai tapahtuvat aivan pian. Etusivulla näkyy kerralla kaksi ajankohtaista asiaa julkaisujärjestyksessä.

Etusivun asettelut vaativat toimiakseen, että sivustolla on kerrottavanaan vähintään kaksi ajankohtaista asiaa. Näitä kannattaa siis olla. Mahdollisuutta vanhempien ajankohtaisten asioiden arkiston selaamiseen ei toistaiseksi ole, mutta sellainen on mahdollisesti tulossa.

Kirjoitettu 15.11.2013

Ajankohtainen asia 2

Tässä on ajankohtainen asia, jonka johdanto erotettu erota ote-työkalulla. (lisää…)